Загальна рентабельність продажів - коефіцієнт рівний відношенню балансового прибутку до суми отриманої виручки.
Загальна рентабельність продажів показує, частку прибутку в кожному зароблений карбованець. Іншими словами, скільки коштів залишається у підприємства після покриття собівартості продукції, виплати відсотків по кредитах. Загальна формула розрахунку коефіцієнта: Крп = (Прибуток до оподаткування / Виручка від реалізації) * 100%
Загальна рентабельність продажів дозволяє виявити вплив на рентабельність продажів позареалізаційних доходів і витрат, таких як: - пайова участь у діяльності інших підприємств; - здача майна в оренду; - дивіденди по акціях та інших належать підприємству цінних паперів; - відсотки, отримані за договорами позики, кредиту, банківського рахунку, банківського вкладу; - безоплатно отриманого майна (робіт, послуг) або майнових прав; - доходу минулих років і т.п.
Чим сильніше вплив позареалізаційних доходів і витрат, тим, відповідно, нижче «якість» кінцевого фінансового результату діяльності організації.
Як правило, вплив вище перерахованих доходів і витрат на показник рентабельності продажів короткочасний, тому при формулюванні висновків про рентабельність продажів ці чинники слід виключати, або розглядати їх окремо.
Тому рекомендується розглядати показник рентабельності продажів, як основний, а показник економічної рентабельності як додаток.
Джерело: http://1fin.ru/?id=311&t=17&str=%CE%E1%F9%E0%FF%20%F0%E5%ED%F2%E0%E1%E5%EB%FC%ED%EE%F1%F2%FC%20%EF%F0%EE%E4%E0%E6 |