Головна | Каталог статей | Мій профіль | Вихід
 
Середа, 18.06.2025, 08:28




Ви увійшли як Гость | Група "Гості" | RSS

Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Мої статті [18]
В даному розділі будуть розміщуватись філософські роздуми.
Методичне забезпечення [3]
В даному розділі будуть розміщуватись різні матеріали методичного спрямування.
Аналітика [7]
В даному розділі будуть розміщуватись різні матеріали аналітичного характеру.
Розрахунок показників [34]
Буде розміщено коротка характеристика показника, формула його розрахунку та нормативне значення.
Література [7]
В даному розділі будуть розмішені підручники.
Пошук
Пошта
Логин:
Пароль:

(что это)
facebook
Дмитро Кондратюк

Створіть Свою Візитку br
Головна » Статті » Розрахунок показників

Загальна рентабельність продажів

Загальна рентабельність продажів - коефіцієнт рівний відношенню балансового прибутку до суми отриманої виручки.


Загальна рентабельність продажів
показує, частку прибутку в кожному зароблений карбованець. Іншими словами, скільки коштів залишається у підприємства після покриття собівартості продукції, виплати відсотків по кредитах.

Загальна формула розрахунку коефіцієнта:

Крп = (Прибуток до оподаткування  /  Виручка від реалізації)
 * 100%

Загальна рентабельність продажів дозволяє виявити вплив на рентабельність продажів позареалізаційних доходів і витрат, таких як:
- пайова участь у діяльності інших підприємств;
- здача майна в оренду;
- дивіденди по акціях та інших належать підприємству цінних паперів;
- відсотки, отримані за договорами позики, кредиту, банківського рахунку, банківського вкладу;
- безоплатно отриманого майна (робіт, послуг) або майнових прав;
- доходу минулих років і т.п.

Чим сильніше вплив позареалізаційних доходів і витрат, тим, відповідно, нижче «якість» кінцевого фінансового результату діяльності організації.

Як правило, вплив вище перерахованих доходів і витрат на показник рентабельності продажів короткочасний, тому при формулюванні висновків про рентабельність продажів ці чинники слід виключати, або розглядати їх окремо.

Тому рекомендується розглядати показник рентабельності продажів, як основний, а показник економічної рентабельності як додаток.



Джерело: http://1fin.ru/?id=311&t=17&str=%CE%E1%F9%E0%FF%20%F0%E5%ED%F2%E0%E1%E5%EB%FC%ED%EE%F1%F2%FC%20%EF%F0%EE%E4%E0%E6
Категорія: Розрахунок показників | Додав: agroekonom4ik (08.12.2011) | Автор: Дмитро Кондратюк E
Переглядів: 1038 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 161
Друзі сайту

Економіст-інфо

Блог про економіку, фінанси та управління підприємством

Аналіз фінансового стану підприємства

Економічний портал

Власна справа

Журнал "Агросвіт" - специализированное научное издание по экономике

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Користувачі

D. Kondratyuk © 2011-2025 Дмитро Кондратюк, e-mail: dk@i-aek.com        Безкоштовний хостинг uCoz